zondag 14 februari 2010

Nate Robinson writes history



De dunkkampioen is weeral eens Nate Robinson. Met 3 dunk titels op zijn naam is hij de eerste NBA speler die dit klarspeelt! Niets speciaals was er nodig om de strijd te winnen. Er werden geen fancy dunks gedaan, sober maar terecht. Ik ben opgelucht dat men wat meer naar de olkskool dunks wil gaan. Geen kaarsjes uitblazen op de ring, geen superman pakjes, geen ballen in de korf werpen ipv dunken maar solide echte dunks. De dunks zelfs mochten mij wel iets spectaculairder (à la Vince Carter, of is dat wat veel gevraagd?). Ik bleef speciaal op om dit te zien maar ik viel er haast bij in slaap ... . Mijn meest favoriete dunk was de eerste attempt van Shannon Brown in de allereerste rondo. Jammer genoeg probeerde hij deze niet opnieuw en bracht hij een veel zwakkere dunk.

Komaan, volgend jaar een iets enthousiastere groep! Want dit was mogelijk wel de minst spannende dunk contest in jaren.
Nate Robinson's winning dunk


De dunkcontest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten