maandag 12 april 2010

The end is near

Tis nu 7.20 en ik sta al te popelen om weer te vertrekken, te genieten van mijn laatste dag NY. Jammer genoeg maar normaal ligt den ander e hier nog zwaar te ronken. Ik heb sinds ik hier aankwam nooit lang geslapen. Eerste dagen was het 4 uut nu is het al 7. Geef me nog een weekje langer ( wat ik makkelijk zou kunnen) en ik denk wel dat ik tegen dan wel normale uren kan slapen. Maar nee, morgen is het trug die vlieger op.
Mijn to do lijstje is bijna afgerond buiten het gigantische museum op central park.
Of we dit vandaag dan gaan doen is sterk de vraag. Ik zou het me niet vergeven als we vandaag niet weer eens broadway volgen. Onze favoriete nba store waar we al 6 dagen toch wel minstens een uur rondhangen deze vandag niet weer te bezoeken. Wat naar leuke gadgets zoeken of een nba match volgen op het grote scherm, hemels!
Ohja en vanvond is het onze final nba match van onze NY trip. Tis mss de minst belovende affiche maar met washington in town is dit wel NY's laatste thuismatch van dit seizoen en dat belooft sfeer.

De sea interpid museum was wel eens leuk te bezoeken. We kregen
een toer in een duikbooit die uniek was omwille van zijn... De reden is me ontglipt.
Erg leuk maar ik had het gevoel al eens een duikboot bezocht te hebben, kan alleen niet plaatsen waar.
Hierna konden we het gigantische vliegdekschip ontdekken met zijn telbare oorlogs vliegtuigen van wo2 tot de koude oorlog en vietna
. We stonden voornamelijk te popelen voor de 4-d spacereis die we zouden maken. Eens seated in onze spacestoelen begon het avontuur. Dit was....totally crap! We kregen een ritje op een railspoor in de ruimte met western muziek. En als de visuele belevenis al niet crappy genoeg was, was de rit goed voor een pijnlijke nek voor de komende dagen. Normaal hadden we vanop het vliegdek een gigantisch mooi zicht op de WTC torens. Een beetje ludiek dat men in dit museum dan net seminaries geeft over kamikazi piloten.

Het meatpacking district deed me wat denken aan de
straatjes in brooklyn maar wist me verder weinig te bekoren.
Gisteren zijn we dan naar een baseball initiatie in central park gaan zien. Genieten is het in NY op zondag. Erg veel mensen komen er dan genieten van het weer. Hierna zijn we het sint johns cathedral gaan bezichtigen en trokken we door de upper east side van manhatten. De sjiekere côté met andere woorden. Wat voor autos en hotels je hier tegekomt heb ik nog nooit meegemaakt. Motoren waar de meeste hier nog maar van kunnen dromen. We waren snel weer thuis omdat het weer basket was. Genieten van de show, hiervoor kwam ik naar NY!!
Goede match met veel spectakel, jammer genoeg verloren door de thuisploeg.

Voila dit was men laatste voor men vertrek, laat me nu nog maar ff genieten. :p
bye bye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten