vrijdag 2 april 2010

Heading to NY !


Zaterdag nacht/zondag morgend vertrek ik naar New York om er onder andere de New York Knicks te zien spelen. Het zou voor mij de eerste keer zijn dat ik een NBA ploeg zal zien spelen. (ex) NBA- Spelers zoals Parker, Rodman en Mbenga heb ik al reeds zien spelen maar nog nooit iemand in zijn team jersey. Wel het is voor mij een droom die uitkomt.
De volgende matchen zal ik er bijwonen :

Op maandag Boston Celtics - New York Knicks
Als Celtic fan is dit de ultieme kans om ze in actie te zien. Niet alleen valt het mooi in de Paasvakantie ook vrees ik ervoor dat het één van de laatste kansen is om de huidige kern te zien. Hierbij komt nog eens dat New York ( Madison Square Garden) de ultieme plaats is voor een match bij te wonen. Nu ik heb 2 maand geleden mijn tickets gereserveerd, toch waren de meeste en de beste plaatsen uiverkocht. Nu zitten we met tickets op het 3de verdiep. Ik hoop dat het zicht toch goed zal meevallen. Hoe dan ook, de sfeer zal er wel zijn. En de match tegen New York wordt ongetwijfeld een spannende omdat de Celtics nog een beter plaatsje zoeken voor de playoffs. Het weerzien van Eddie House, Bill Walker, Jr Giddens, Nate Robinson is een leuke extra. Dit is een must win!


Op zondag Miami Heat - New York Knicks
Dwayne Wade, één van NBA's grootste sterren mag ik gewoon niet missen.
Voor Miami is een ticket naar de playoffs al mooi verzekerd maar ook zij proberen een zo goed mogelijke playoff plaats te bamachtigen. New York echter zal hun rookies wat extra minuten geven dus laat die highflying Bill Walker maar de show stelen!
Hopelijk laat Tracy McGrady wat van zijn oude ik zien.

Misschien zal ik daar ook nog de match Washington Wizards - New York Knicks meemaken. Daar heb ik nog wel géén tickets voor.

Ik zal wel minder tijd hebben om te bloggen en artikeltjes te schrijven , deze blijven dus wat achter. Wel zal ik mijn reisverloop en mijn NBA ervaring in de VS op regelmatige basis meedelen. Hopelijk ook voorzien met foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten