dinsdag 26 januari 2010

East all Star Dwayne Wade

De stemmen zijn geteld dit zijn de starters voor beide conferences in de All Star game! Ik overloop even met jullie welke spelers dit zijn en waarom zij volgens mij wel of niet een plaats verdienen.

Shooting Guard: Dwayne Wade van Miami Heat

Dwayne Wade is een geboren strijder. Hij is één van die spelers van waar je van weet dat wanneer hij niet bij zijn ploeg aanwezig is, dat zij nooit de playoffs halen. Voor mij is hij de tweede beste guard in de NBA na Kobe Bryant. In zijn eerste jaar in de nba begon hij in de schaduw van Lebron James, Chris Bosh, Darko Milicic en Carmelo Anthony. Snel was duidelijk dat hij op het zelfde niveau speelde als Bosh en Carmelo. Zijn faam werd het grootst toen hij samen met Shaquille O’neal de playoffs in 2006 won. Na een aantal opeenvolgende blessure-gevoelige seizoenen lijkt hij er nu weer helemaal te staan. Hij is de momenteel de enige standhouder van de Miami Heat en blijft zoals steeds een gewaagde tegenstander. Toch lijken Dwayne Wade & co te moeten strijden voor een plaats in de playoffs. Dwayne heeft het all around pakket. Zo zal hij ongeveer 27 punten per match scoren, 6 assists geven, 4 rebounds uit de lucht plukken. Als ik Dwayne Wade zie spelen denk ik dat hij in elke situatie de kans heeft om te scoren. Hij is gewoon de beste in “circusshots”! Hij verdient dit jaar zeker zijn stek in dit event.



Zijn befaamde cirusshots

Geen opmerkingen:

Een reactie posten