maandag 15 februari 2010

All Hail To The East!



East vs West
141 - 139

Normaal wou ik wachten met de all star game te bespreken totdat ik de match zelf heb gezien. Maar het zou nog tot vanavond duren vooralleer ik de match in handen heb, dus doe ik dit nu al.

De Eastern conference spelers halen het van de Western conference in een thriller voor de ogen van recordbrekende 108 713 fans. De east nam een mooie voorsprong en won de eerste 3 quarters telkens met een kleine verschil. De Western conference spelers hadden hun handen vol aan de big three van de east. En nee niet deze van Boston maar aan het trio Dwayne Wade, King James en Chris Bosh. Lebron nette 25 punten, gaf 6 assists en had 5 rebounds. Chris Bosh had een double double met 23 punten en 10 rebounds. Dwayne Wade, die tevens MVP van de avond was, scoorde game-high 28 punten, gaf 11 assists en grijpte 6 rebounds.

Aan de west kant was het voornamelijk Dirk Nowitzki (met 22 punten) en Carmelo Anthony met (27 punten en 10 rebounds) die de lakens uitdeelden. De west moest het stellen zonder Kobe Bryant, aldus geen gemakkelijke opdracht. In de laatste quarter gaven ze nog een sterke push en wonnen ze de 4de quarter met ruime 30-23 cijfers. Uiteindelijk was dit net niet genoeg voor de winst binnen te halen.

Anyway, ik kan maar uitleg geven maar je geniet er meer van als je het ook werkelijk kan zien:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten